رئیس کل دادگستری ایلام از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های بدره، دره شهر و آبدانان بازدید کرد

13:01 - 14 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۸۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری ایلام از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های بدره، دره شهر و آبدانان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری ایلام از حوزه‌های قضایی بدره، دره شهر و آبدانان بازدید کرد و هدف از این بازدید‌ها را افزایش ضریب امنیت در استان و جلب رضایت مردم از طریق نظارت بر عملکرد‌ها در سطوح مختلف قضایی و اداری دانست.

خبرگزاری میزان - در ادامه سلسله بازدید‌ها رئیس کل دادگستری ایلام از حوزه‌های قضایی استان عمران علی محمدی از حوزه‌های قضایی بدره، دره شهر و آبدانان بازدید کرد. 

رئیس کل دادگستری استان ایلام هدف از این بازدید‌ها را افزایش ضریب امنیت در استان و جلب رضایت مردم از طریق نظارت بر عملکرد‌ها در سطوح مختلف قضایی و اداری و همچنین تقویت شورا‌های حل اختلاف استان و تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه در جهت ایجاد امنیت پایدار و کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری خواند و اظهار کرد: در همین راستا از زمان آغاز خدمت به عنوان رئیس کل دادگستری استان مستمرا از حوز‌های قضایی و شعب مختلف دادگستری استان بازدید به عمل می‌آید. 

وی تصریح کرد: نتیجه تلاش‌های شبانه روزی در بازدید‌های هدف محور و مستمر کاربردی بوده و موجب بهبود چشمگیر نرخ رسیدگی‌ها و رفع اطاله دادرسی شده است که ثمره آن ارتقاء رتبه دادگستری استان از رتبه ۲۳ کشوری به رتبه ۸ کشوری در سال گذشته بوده است که این خود موجب افزایش امنیت روانی در جامعه و کاهش آمار جرائم است. 

گفتنی است علی محمدی ضمن بازدید از شورا‌های حل اختلاف این سه شهرستان به صورت مستقیم و چهره به چهره با تعدادی از مردم و مراجعین به دادگستری دیدار کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *